Het onstaan van Nanan en waar Nanan kinderkleding verkocht wordt

Het onstaan van Nanan en waar Nanan kinderkleding verkocht wordt

In 2011 verhuist een stel van Fiji naar Australië en begint een kleinschalig bedrijf te ontwikkelen en verkochten daar het merk Nanan. Ze wisten niet dat ze binnen meer dan een jaar aan de andere kant van de wereld zouden wonen, op afstand het hoofd moeten bieden aan een complexe gemeenschap van magazijnen en meer dan één groot- en detailhandel die grenzen en tijdzones verleggen. Dat stel is Peta en Charles Stylonic, en er is, analyseer ik, een methode om hun waanzin te bestrijden en meer Nanan kinderkleding aan te bieden. De Stylonic bezitten en gebruiken het Sapling-kind, een 6-12 maanden vintage biologisch bedrukt babykledinglogo waarbij Nanan vaak verkocht werd. Ik sprak met Charles over hun reis, hoewel: “Mijn vrouw is eigenlijk het gezicht van de commerciële onderneming”, vertelt hij me, “niemand weet absoluut hoe ik eruitzie!” Stylonic begon, zoals veel kleine bedrijven, als een side-gig. In die tijd ging het echtpaar wonen in Charles ‘geboorteplaats Fiji, waar hij werkte als ontwikkelaar van eigendommen, en zijn vrouw Peta veranderde in een moeder die thuis bleef met twee kleine kinderen. Er werd in het begin veel Nanan babykleding verkocht die nu ook bij Stylonic.nl verkrijgbaar is. De vorige instructie begon gestrest te raken en merkte een kans om een van haar passies te ontdekken: lay-out. maar hoe zou het eruit zien? rond dezelfde tijd, omdat het paar anticipeerde op elk ander kind, antwoordde het universum. snel nadat hij was geboren, kreeg hij kleinere meningitis, een aandoening die eeuwige handicaps of zelfs de dood zou kunnen veroorzaken. De beproeving was absoluut beangstigend, maar uiteindelijk herstelde hij zich en hun plezier inspireerde het bedrijf. beïnvloed met de hulp van hun zoon, wilden de Stylonic producten maken voor baby’s die veilig en niet-giftig waren, maar ook mooi. (De ironie is dat tegen de tijd dat de producten klaar waren voor de markt, hun eigen jongen hen ontgroeid waren.) Haar fulltime taak om bewust te worden, staken uitsluitend bij het bedrijf. Charles bleef zijn dagelijkse werk schilderen, maar behandelde alle technische en achteraan de schermen aspecten van het logo. Aanvankelijk bouwde hij de winkel op elk ander platform en verkocht het merk Nanan voor een goede prijs.

nanan

Nanan sale

“We zijn begonnen met elk ander internetsite-bedrijf en we hadden er allerlei problemen mee toen we begonnen om beroemd te worden. We boden Nanan sale aan van 50% we zouden zoveel sitebezoekers krijgen dat de website zou passeren. En we konden het niet stoppen. iemand heeft Shopify onderschreven, godzijdank. we hebben die problemen nooit meer gehad. ” om te beginnen richtte het paar zich op de Australische markt, waarbij ze tegelijkertijd groothandelsklanten overwonnen door op de stoep te gaan en e-commerceklanten werven via mondelinge uitspraken. Nanan sale werd goedkoper en begon winst op te leveren. Het wereldinkomen begon echter binnen te sijpelen, en hun opslagbehoeften begonnen de opslag van hun huishouden te ontgroeien. In de loop van zijn explosieve groei had Stylonic het geluk de aandacht van elke andere superster te trekken. Nanan sale wordt nu tegenwoordig ook aanboden op de webshop van Stylonic met 50% korting. Deze Italiaanse merk mag u niet missen. terwijl acteur en versie Jaime King onesies bestelde na de bevalling van haar zoon James, veranderde ze zo opgewonden dat ze contact opnam met het bedrijf om dat te zeggen.

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag